PROBĚHLO

Psaní dobrých tiskových zpráv, dobrý web a mediální komunikace.

12. září 2013 - Praha, Café Lajka, U Akademie 11

Seminář pro ty, kteří potřebují nebo chtějí prorazit v médiích.

Seminář o tom jak uspět ve světe médií. Naučíme vás jak efektivně prezentovat a propagovat své aktivity v médiích.

plakat-dobra-media-kurz-jak-dat-o-sobe-vedet-zari2013 Termín: 12. září 2013 (15,00 – 20,00)Místo: Cafe Lajka, Praha – U Akademie 11

Cena: 599 Kč (cena je včetně DPH) platební podmínky
Cena pro neziskovky: 499 Kč (pouze u platby předem

)Registrace: nejpozději do 6.9.2013 registrační formulář

Lektoři:
Hugo Charvát – více o lektorovi
Martin Mach Ondřej - více o lektorovi

Cílová skupina a minimální požadavky na účastníky:

  • pracovníci neziskových a nevládních organizací, fyzické osoby, živnostníci, malí a střední podnikatelé
  • základní uživatelské dovednosti v používání PC, základní orientace na internetu

Zajímáte někoho? Základní úvod do propagace a PR. Co je na vaší práci zajímavé, s čím máte šanci oslovit veřejnost a média. Jak aktivně hledat konkrétní témata, na kterých má cenu stavět propagaci.

Pravidla pro psaní tiskové zprávy: jak napsat dobrou tiskovou zprávu, co musí text obsahovat a naopak co vynechat, jak používat přímou řeč, jaká by měly být délka textu a proč si dávat pozor na odborné výrazy. Příklady dobré a špatné praxe. Praktické cvičení ve skupinách
v psaní tiskové zprávy.

Tisková zpráva v širším pohledu: příprava textu jako práce za (líné) novináře, jaké zprávy obecně mají šanci uspět, jaké naopak šanci nemají, čemu se při psaní vyhnout a jak aktivně přistupovat k různým druhům médií.

Různé komunikační strategie – pseudoudálost, role komentátora, trojský kůň. Jak pracovat s napsanou tiskovou zprávou: komu ji poslat, v jaké formě, kdy a s jakými přílohami. Jak si najít svého novináře, kde hledat kontakty.

Pravidla úspěšnosti na internetu pro neajťáky. Nejdůležitější pravidla pro úspěšný web, co musíte vědět před tím, než se obrátíte na programátora.

SEO – pravidla pro používání klíčových slov a základy optimalizace stránek pro vyhledávače.

Sociální sítě jsou silným médiem dneška – jejich výhody, slabiny a pravidla pro co nejefektivnější vy-užívání. S jakou komunikační strategií nejlépe uspět na Facebooku, co čekat od sítí Twitter a Google+.

Prostor pro individuální nebo skupinové neformální diskuse, na kterých budou lektoři k dispozici. Přídavek pro účastníky, kteří budou mít zájem o další informace ke konkrétním tématům nebo budou chtít konzultovat individuální otázky.


Poznámka: Registrujte se nejpozději do 6.9. 2013. Pořadatel si vyhrazuje právo v případě přihlášení méně než 6 účastníků seminář zrušit.