S potěšením si uvědomujeme, že na světě nejsme sami. A proto i my „Dobrá média“ hledáme partnery, případně nabízíme jako partnery sebe. A protože je několik možností jak spolupracovat, pokusíme se je na tomto místě popsat a navrhnout tak možné způsoby partnerství a formy spolupráce.

Dobrá média jako partner vašeho projektu

  • Realizujte, nebo připravujete projekt ve kterém jde o některou z oblastí našich aktivit?
  • Potřebujete partnera pro zabezpečení vzdělávání v oblasti médií, PR a propagace?
  • Máte zajímavý nápad a hledáte spolehlivého partnera pro jeho realizaci?

Pokud jste na některou z uvedených otázek odpověděli ANO, tak jste tady správně. Stačí nás oslovit s nabídkou nebo návrhem a my určitě zareagujeme. Jsme připraveni podílet se již na zpracování a přípravě projektu, současně jsme ale schopni naskočit i do rozjetého vlaku a přizpůsobit se vašim potřebám.

Příklad: Připravujete projekt na podporu začínajících podnikatelů a živnostníků. Součástí vašeho projektu je mimo jiné také vzdělávání v oblasti PR a propagace . Hledáte zkušeného partnera, který by toto vzdělávání odborně a personálně zabezpečil. Oslovíte nás již ve fázi přípravy projektu. Naše spolupráce v první fázi bude v tom, že pomůžeme s návrhem vzdělávacího programu, doporučíme tématiku, rozsah hodin a i formu vzdělávání. Jakmile bude rozhodnuto o realizaci projektu, připravíme studijní materiály, naplánujeme vzdělávací aktivity a zabezpečíme jejich uskutečnění. Od začátku do konce bude pracovat na základě smlouvy o spolupráci, v rámci které budou upřesněny veškeré vztahy mezi námi jako partnerem a vámi jako realizátorem projektu.

Dobrá média jako vaše PR a marketingová agentura

  • Potřebujete pomoct s PR a propagací?
  • Hledáte PR a marketingovou agenturu pro vaše aktivity?
  • Hledáte konzultanta a poradce pro PR a marketing, nebo pro styk s médií?

Náš tým zkušených konzultantů je vám k dispozici. V oblasti komunikace s médií, PR a propagace jsme schopni nabídnout kvalitní služby za rozumné ceny. Díky našim zkušenostem s neziskovou sférou i podnikatelskými subjekty jsme schopni poradit a odborně pomoct na začátku, stejně jako v již rozjetých aktivitách. Můžeme nabídnout analýzu současného stavu v rámci které navrhneme i opatření směřující k cíli, které také pomůžeme definovat. Díky naší odborné pomoci se můžete vyvarovat chyb již na začátku.

Příklad: Rozjíždíte nový projekt a potřebujete rozjet jeho propagaci a PR. Chcete vytvořit pro projekt webové stránky, vydat několik tiskových zpráv, udělat promo akci.  Ozvete se nám, sejdeme se zjistíme v čem můžeme pomoct. Vytvoříme pro vás web, pomůžeme s vyhledáním toho co je pro média zajímavé, napíšeme tiskové zprávy a PR články. Pomůžeme i s organizací promo akcí a ani to ještě nemusí být všechno. Přenechte některé starosti odborníkům a zbude vám čas na váš projekt a jeho realizaci.

Partner Dobrých médií pro organizaci a pořádání kurzů

  • Chcete zorganizovat workshop, seminář nebo kurz v oblasti médií, PR a propagace?
  • Máte kolem sebe lidi, které zajímají média?
  • Máte kontakt na lidi, které by naše kurzy mohly zajímat a chcete toho využít?
  • Chcete zviditelnit sebe nebo svou organizaci a ještě na tom vydělat?

Není nic snazšího. V rámci našeho partnerského programu vám nabízíme spolupráci formou organizování workshopů, seminářů a kurzů. Je to jednoduché, vyberte si některý z našich hotových kurzů a zorganizujte ho v místě vašeho působení. My kurz zabezpečíme odborně a lektorsky a navíc vám pomůžeme s jeho propagací. Vy od nás dostanete pevnou cenu za odborné a lektorské zabezpečení a kolik si stanovíte kurzovné je na vás. Ekonomika je na vás a pokud vygenerujete zisk, tak zůstává vám.

Příklad: Rozhodnete se, že zorganizujete jednodenní workshop „Udělej si web a to tak že hned“. Naše cena za lektora, a studijní materiály je 8.000 Kč. Vaše náklady na zabezpečení prostor a jejich vybavení budou 3.000 + 2.000 Kč další pořadatelské náklady. Cenu kurzu stanovíte na 1.500 Kč na účastníka. Účastníku bude 15. Takže 15 x 1.500 Kč = 22.500 Kč. Mínus naše náklady 8.000 Kč je 14.500 Kč. od toho odečtete vaše náklady 5.000 Kč a už tady máme zisk 9.500 Kč, ten zůstává vám. (poznámka – uvedené ceny jsou pouze ilustrační)