Praha 9.12.2013 – Obrací se na nás celá řada živnostníků a podnikatelů se zájmem o naše semináře. Jejich zájem vyplývá z osobní zkušenosti získané účastní na našich workshopech a je zaměřen zejména na oblast internetového marketingu, tvorby a provozu internetových stránek a na využité médií ke své prezentaci a propagaci.

Naší snahou je vyhovět požadavkům podnikatelů, ale není v našich silách organizovat semináře po celé republice. A protože si uvědomujeme, že čas je drahý, nevidíme řešení ani ve zvaní podnikatelů do Prahy. Takže jsme se rozhodli požádat o spolupráci Krajské hospodářské komory.

V současné době oslovujeme jednotlivé hospodářské komory s nabídkou našich seminářů a zjišťujeme možnosti spolupráce, resp. zájem hospodářských komor na jejich uspořádání. V nabídce pro hospodářské komory jsou tyto semináře

 

Buďte více vidět, aneb lepší PR svépomocí (seminář)

„Jak přitáhnout pozornost médií k tomu, co dělám?“ Účastníci získají mnoho praktických návodů, jak dosáhnout tohoto vysněného cíle. Dozvědí se, jak média (tištěná i internetová) fungují, proč většina podnikatelů dělá při komunikaci s nimi hrubé chyby i to, jak jednou pro vždy pochopit, co média opravdu zajímá. A představíme a ukážeme sílu a význam sociálních sítí a naučíme jejich využití ke své prezentaci.

 

Webové stránky, silná zbraň ve snaze uspět (seminář)

V současném moderním a dravém konkurenčním prostředí už nestačí mít vlastní webové stránky – ty už má většina konkurence. Ti úspěšní mají vlastní DOBRÉ webové stránky. Klíčovým problémem tedy je, jak zařídit aby byl web dobrý, efektivní a užitečný. Na semináři se účastníci naučí, jak má vypadat dobrý web. Jak si udělat svépomocí analýzu webu a jakými prostředky dosáhnout jeho vysoké efektivity a užitečnosti v marketingu. Navíc přidáme pár užitečných rad o sociálních sítích a jejich propojení s webem.

 

Internetový marketing v podnikání (seminář)

Efektivní využívání internetu při získávání a udržování klientely. Sociální sítě a jejich využití k propagaci podnikání. Dobrý vlastní web je základ úspěchu. Jak nenaletět obchodním zástupcům marketingových firem a poskytovatelům reklamních služeb. Seminář je vhodný pro živnostníky, malé a střední podnikatele. Tématicky je vždy přizpůsoben konkrétní cílové skupině např. hotely a penzióny, e-shopy, služby, řemesla, kulturní činnost, apod.

 

V případě, že některá z krajských hospodářských komor projeví zájem seminář uspořádat, zašleme ji podrobnou anotaci jednotlivých seminářů včetně dalších organizačních informací. Na samotné hospodářské komoře už je pak způsob jakým seminář uspořádají. My seminář zabezpečíme odborně a lektorsky.

Pokud vás napadá jiný způsob jak pomoci podnikatelům v jejich podnikání, napište nám roman@dobramedia.cz. Nebo se staňte našim partnerem přímo vy. Informace naleznete na stránce Partnerský program.