Díky dlouholeté praxi našich lektorů a se zkušenostmi z pilotního projektu jsem připravili několik osvědčených kurzů, workshopů a seminářů. Kurzy mají pevně daný harmonogram, cílovou skupinu i vzdělávací cíl. Samozřejmě, že je možné jednotlivé kurzy drobně upravit podle potřeb pořadatele, nebo klienta, který si kurz objedná. Nicméně doporučujeme moc změn neprovádět. Kurzy jsou ověřené a dobře nastavené. 

Bližší specifikaci k níže uvedeným kurzům zašleme na vyžádání, nebo projednáme telefonicky (kontaktujte hlavního manažera Dobrých médií Ing. Romana Mucha roman@dobramedia.cz)


Buďte více vidět, aneb lepší PR svépomocí (seminář)

„Jak přitáhnout pozornost médií k tomu, co dělám?“ Účastníci získají mnoho praktických návodů, jak dosáhnout tohoto vysněného cíle. Dozvědí se, jak média (tištěná i internetová) fungují, proč většina podnikatelů dělá při komunikaci s nimi hrubé chyby i to, jak jednou pro vždy pochopit, co média opravdu zajímá. A představíme a ukážeme sílu a význam sociálních sítí a naučíme jejich využití ke své prezentaci. Seminář je vždy tématicky přizpůsoben konkrétní cílové skupině. Seminář je vhodný pro živnostníky, malé a střední podnikatele, neziskové a nevládní organizace, zájmová sdružení, obce a města, školy a vzdělávací instituce.

Časový rozsah: 5 hodin

 

Webové stránky, silná zbraň ve snaze uspět (seminář)

V současném moderním a dravém konkurenčním prostředí už nestačí mít vlastní webové stránky – ty už má většina konkurence. Ti úspěšní mají vlastní DOBRÉ webové stránky. Klíčovým problémem tedy je, jak zařídit aby byl web dobrý, efektivní a užitečný. Na semináři se účastníci naučí, jak má vypadat dobrý web. Jak si udělat svépomocí analýzu webu a jakými prostředky dosáhnout jeho vysoké efektivity a užitečnosti v marketingu. Navíc přidáme pár užitečných rad o sociálních sítích a jejich propojení s webem. Seminář je vždy tématicky přizpůsoben konkrétní cílové skupině. Seminář je vhodný pro živnostníky, malé a střední podnikatele, neziskové a nevládní organizace, zájmová sdružení, obce a města, školy a vzdělávací instituce.

Časový rozsah: 5 hodin

 

Internetové stránky (seminář)

Nenechávejte svůj web ajťákům. Jak zřídit a provozovat dobrý web.  Seminář pro ty, kteří provozují svůj vlastní web, nebo s tím chtějí začít. A nemusí to být jen osobní web. Může jít o web organizace, firmy, sdružení nebo třeba sportovního klubu. Seminář o tom jak dobře a efektivně zřídit a provozovat web. Účastníky naučíme jak se obejít bez ajťáka (nebo co po něm chtít). Vhodné pro všechny.

Časový rozsah: 5 hodin

 

Internetový marketing v podnikání (seminář)

Efektivní využívání internetu při získávání a udržování klientely. Sociální sítě a jejich využití k propagaci podnikání. Dobrý vlastní web je základ úspěchu. Jak nenaletět obchodním zástupcům marketingových firem a poskytovatelům reklamních služeb. Seminář je vhodný pro živnostníky, malé a střední podnikatele. Tématicky je vždy přizpůsoben konkrétní cílové skupině např. hotely a penzióny, e-shopy, služby, řemesla, kulturní činnost, apod.

Časový rozsah: 4 hodiny

 

Základy focení (fotokurz)

Kurzy pro amatérské fotografy, kteří se chtějí naučit plně využívat svůj fotoaparát a fotit lépe. Lektor s účastníky na začátku projde základních režimy a nastavení fotoaparátu, ukáže jim, jaké skvělé funkce mají k dispozici, vyřeší „problémy“, jimž účastníci čelí. A to vše „v akci“ – nejprve prozkoumají „stroj“ v učebně a vše vyzkouší. Poté vyrazíme ven a vše projdou v praxi.

Časový rozsah: 4 hodiny