Vzdělávací moduly pro zájemce o kurzy na míru

Pokud máte zájem o připravení a provedení kurzu na míru, tak můžete při definování svých požadavků vycházet z níže uvedených předpřipravených vzdělávacích modulů.
Jednotlivé moduly je možné libovolně kombinovat. U každého vzdělávacího modulu je uveden čistý čas výuky, který se může mírně přizpůsobit vašim potřebám.


Média a PR
Vzdělávací moduly zaměřené na problematiku médií a PR…

Úvod do PR (90 minut)
Naučíte se základy sebe propagace, zejména si odpovědět na otázky: co chceme propagovat, – kdo je naše cílová skupina a jak chceme, aby nás veřejnost vnímala. Probereme si vhodné komunikační strategie (trojský kůň, událost, komentátor), kterými můžete efektivně oslovit veřejnost.

Média (90 minut)
Především se dozvíte, jaká média má dnes cenu oslovovat. Probereme si, jaký je aktuální stav médií (tisk, tv, www) a jak je na tom novinářství jako profese. Zjistíte kdo má navrch, zda tištěné či internetové tituly a také vás naučíme, jak zjistit čtenost internetových médií.

Sociální sítě (90 minut)
Dozvíte se, co jsou to sociální sítě a jak na sociálních sítích komunikovat. Podrobně se podíváme na slabosti a silné stránky sociálních médií a poradíme, jak oslovit a udržet si širokou síť návštěvníků.

Sociální sítě (2 x 90)
Dozvíte se, co jsou to sociální sítě a jak na sociálních sítích komunikovat. Podrobně se podíváme na slabosti a silné stránky sociálních médií a poradíme, jak oslovit a udržet si širokou síť návštěvníků. Dozvíte se, jaké jsou nejpoužívanější sociální sítě. Podrobně se podíváme na službu Facebook, zejména na jak používat FB stránky, na rozdíl od FB profilů, dozvíte se nejen, kdo jsou lajkeři, ale také proč je hon na ně dvojsečný. Naučíte se jak zlepšit živost stránky (to se mi líbí/sdílení/komentáře), dosah stránky, používání videa a fotek a zastavíme se u otázky, zda Facebook nahradí vaše webové stránky?


Tiskové zprávy
Vzdělávací moduly zaměřené na problematiku tiskových zpráv…

TZ1 – Tiskové zprávy (1 x 90 minut)
Pochopíte co je tisková zpráva, jak napsat zajímavou tiskovou zprávu a hlavně, jak správně strukturovat informace, které chcete předat. Dozvíte se  co je obrácená pyramida, jak najít zajímavý titulek a také čemu se při psaní textů vyhnout.

TZ2 – Tisková zpráva (2 x 90minut)
Pochopíte co je tisková zpráva, jak napsat zajímavou tiskovou zprávu a hlavně, jak správně strukturovat informace, které chcete předat. Dozvíte se  co je obrácená pyramida, jak najít zajímavý titulek a také čemu se při psaní textů vyhnout. Naučíte se jak napsat správně perex a další odstavce, jak efektivně používat citace a čemu se při psaní vyhnout z jazykového hlediska. Vše si společně ukážeme na ukázkách textů. Dozvíte se jak najít témata vhodná pro různé druhy médií a prakticky si vyzkoušíte, jak napsat tiskovou zprávu.

TZ3 – Tisková zpráva (3 x 90 = 270 minut)
Především si zkusíme, zda někoho zajímá to, co děláte. Naučíte se co je tisková zpráva, jak napsat zajímavou tiskovou zprávu a hlavně, jak správně strukturovat informace, které chcete předat. Dozvíte se  co je obrácená pyramida, jak najít zajímavý titulek a také čemu se při psaní textů vyhnout. Naučíte se jak napsat správně perex a další odstavce, jak efektivně používat citace a čemu se při psaní vyhnout z jazykového hlediska. Vše si společně ukážeme na ukázkách textů. Dozvíte se jak najít témata vhodná pro různé druhy médií a prakticky si vyzkoušíte, jak napsat tiskovou zprávu. Dozvíte se, jak oslovit novináře tiskovou zprávou a v jakém formátu mu nejlépe poslat tiskovou zprávu. Řekneme si jak používat (ilustrační) fotografie, komu a kdy posílat tiskovou zprávu a jak si nejlépe najít svého novináře.


Internetové stránky
Vzdělávací moduly zaměřené na problematiku internetu…

IS1 – Internetové stránky (1 x 90 minut)
Naučíme a vysvětlíme potřebné základní pojmy. Ukážeme jak postupovat před a při zřizování nového webu a jak ho poté provozovat efektivně. Ukážeme jak má vypadat a fungovat dobrý web a naučíme udělat analýzu webu svépomocí. Vysvětlíme jak na statistiky návštěvnosti a k čemu jsou důležité. Srozumitelně vysvětlíme co je to SEO, k čemu je důležité a jak s ním začít.

IS2 – Internetové stránky (2 x 90 minut)
Naučíme a vysvětlíme základní pojmy a některé „nesrozumitelné“ názvy. Projdeme krok po kroku celý postup od prvního nápadu až po spuštění webu a současně vysvětlíme co je dobré při provozování webu znát. Představíme redakční systémy a rozdíly mezi nimi. Vysvětlíme pravidla dobrého webu a naučíme jak si udělat analýzu webu svépomocí a jak web optimalizovat. Naučíme používat jedinečný statistický nástroj Google Analytics. Vysvětlíme co je to SEO (optimalizace pro vyhledávače) a ukážeme základní SEO opatření on-page.

IS3 – Internetové stránky (3 x 90 minut) Naučíme a vysvětlíme základní pojmy a některé „nesrozumitelné“ názvy. Doporučíme vhodnou strategii při vytváření webu a naučíme vytvořit zadání pro dodavatele internetových stránek. Představíme základní možnosti technického řešení a ukážeme možnosti redakčních systémů. Detailněji představíme redakční systém WordPress. Vysvětlíme pravidla dobrého webu a naučíme jak si udělat analýzu webu svépomocí a jak web optimalizovat. Představíme základní statistické nástroje, ukážeme jejich výhody a nevýhody a podrobněji se budeme věnovat tomu nejlepšímu Google Analytics. Vysvětlíme SEO (optimalizace pro vyhledávače) a ukážeme základní SEO opatření on-page a off-page. Podíváme se na možnosti implementace sociálních sítí.